Tråd: Spiral ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-11, 14:14   #12
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Spiral ...

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

...Etter alle skrekkhistoriene føler jeg for å tilføye at jeg virkelig ikke merker noe til spiralen. Ingen menssmerter, ingen hudforandringer, ingen problemer av noe slag. Det trenger ikke å bli så galt, altså.

Det har du helt rett i, men har man ingen problemer med den, tenker man heller ikke over det!

Dersom man ikke er komfortabel med hormonspiralen etter 3-6 måneder, syns jeg man skal fjerne den igjen! Livet kan være slitsomt nok, om man ikke skal plages med det også i månedesvis. Vet at jeg og mange med meg gikk i år og led i stillhet fordi det måtte jo være oss det var noe galt med! "Alle" andre var jo så fornøyde!