Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-11, 14:07   #80
manebane
Seniormedlem

manebane sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: der ingen skulle tru...
manebane er ny på veien

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Opprinnelig lagt inn av blingbling, her.

Hmmm.. Jeg skrev et innlegg nytt innlegg her i sted, men ser ut som det ikke kom med.

Jeg har hatt min første sprekk i dag etter at jeg begynnte.. Og det er ikke gøy. Det var en ufrivillig sprekk, der jeg følte jeg bare var nødd til å spise litt kake. Jeg var i bursdag og da spiste jeg kake der bare for å slippe spørsmål... Ikke noe kjekt. Spiste 2 små stykker.

Jeg er ikke typen som liker å snakke med folk om min slanking, eller matinntak. Orket derfor ikke alle spørsmål om hvorfor, eller ja men da må du gjøre sånn.. bla bla bla osv osv...

Jeg har for tiden veldig misfornøyd med mitt utseende pga overvekt, og ønsker derfor ikke noe samtale om det. Jeg vil gå ned, og da kan jeg evt snakke med folk om det, ikke nå...

Heldigvis så er det ikke flere bursdager, eller bryllup eller noe slikt i sommer... Det var bare denne i dag... Så resten skal jeg nok klare..

Jeje... sånn er det..
Flere som sliter med akkurat dette???

Hva spiser dere pr dag sånn ca?

Jeg har vært i flere sammenkomster der det serveres nydelig gjærbakst eller bursdagskaker. Har vært ganske innstilt på at jeg ikke skal fortære en eneste ting. Så har ikke vært fristet heller. Mye sitter i hodet

Når det gjelder oppmerksomhet rundt slankingen og den manglende kakespisingen så er jeg som deg. Jeg vil helst ikke at det skal legges merke til. Men det har gått helt greit. Har ikke fått ett eneste spørsmål.
Årsaken til det er vel at jeg tar i mot fat og slikt og drikker kaffe. Også er jeg litt her og litt der, hjelper barna osv.
Det å ha barn hjelper mye for jeg har alltid en halvspist bolle eller ett eller annet liggende på fatet etter de.
Hvis det har vært svært få tilstede så har jeg takket nei fordi jeg akkurat har spist før jeg kom.

Så mine tips er;
Bruk barna dine (Men man trenger ikke skaffe seg barn av den grunn)
Drikk kaffe
Spis deg mett før du drar hjemmefra

Og hvis alt går galt så "har du litt vondt i hodet eller magen"

manebane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat