|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Leste på bloggen din Pruttilutten min - kjente meg så igjen at jeg begynte å grine her foran job-pcn. Du er så fantastisk flink til å formulere alt det vi alle sliter med. Kjempestor tusen takk fra oss alle for at du er akkurat du, vennen 
Så koselig - og bra - at det traff Jeg deler av meg selv i håp om at det kan være til hjelp for andre, en trøst om du vil. For det er slettes ikke fryd og gammen! Har fått epost fra en far som ikke skjønte hva sin 27 år gamle datter holder på med, og etter å ha lest introduksjonen samt det siste innlegget (og sikkert noen flere), så takket han meg fordi han nå skjønte at det ikke er helsefarlig (fettfrykten...) og at det hjelper for så mye mer enn bare overflødig fett. Så fint, tenker jeg. Da er målet nådd! Om én person kan konvertere fra skeptisk-stolen til supporter-stolen uten å kreve så mye fra den som er i startfasen, så har jeg gjort jobben min. Vet jo selv hvor grussomelig kjedelig det er å forklare om og om igjen, den samme regla, de samme spørsmålene,de samme forferdelige fordommene. Hvem er vi til å belære andre som i utgangspunktet ikke tror? Velkommen til lavkarbos misjonstjeneste 
Håper du har en fin dag på jobb, snart sydlige strøk på deg og sønnen?