Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-11, 11:11   #9
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Søvnproblemer og null matlyst

Opprinnelig lagt inn av tinamejo, her.

Tusen takk for tips.
Ligger kanskje litt for lavt nede på karbohydratene - er kanskje er greie fra anoreksien, vil være "flink nok".
Skal hvertfall prøve å spise litt før kvelden og spise litt mat resten av dagen.. Har liksom så sykt lyst på vannmelon og appelsin og sånn, noe fruktig.. Vil så gjerne være i ketose - føler meg så bra da. Hele kroppen fungerer så fint da Er fiffig oppdagelse, den ketosen. <3

Piel de sapo melon har bare litt over 4 g kh pr 100 g... den er knallgod og du finner den i stort sett alle butikker for tiden Litt honningmelonaktig, men jeg synes den er mye saftigere og bedre Klementin har også bare ca 4 g kh pr stk (veier ca 50 g uten skall), så du kan jo spise LITT innimellom siden det er bedre at du spiser enn at du ikke spiser noenting
Melon og spekeskinke er perfekt kveldsmat/mellommåltid spør du meg!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat