Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-11, 10:39   #9
fett-nok
Medlem

fett-nok sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 53
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva nå? Tilbake på karbokjøret?

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

For det første (og dette er ikkje berre til deg, fett-nok, men til veldig mange) - ketolysekuren startar på 15 karbohydrat for dag. Det er tilrådd å auke gradvis og sjå kor tålegrensa går for vektnedgang. Om du går ned i vekt på 50g er det greit, så lenge dei 50g kjem frå riktige kilder!

For det andre er du sannsynlegvis framleis på ein ketogen kost om du ligg på 20-30 kh om dagen, grensa for å halde kroppen i ketose er individuell. Enkelte tåler lite, enkelte tåler ein del meir.

Om 15 er for lite til å trivst med, og det ser eg jo her på forumet at det er for mange, er det ingen grunn til å ikkje ete fleire om ein framleis går ned i vekt når ein aukar på. Meire grønsaker, og større utval av grønsaker ikkje minst kan ta ein langt i så måte.

Lykke til, wonderwoman

Det var vel heller begrepet ketose jeg slet med siden jeg aldri hadde utslag, mest sannsynlig var jeg nok i ketose, men uten utslag på stix ble jeg stresset og stress er som kjent en partystopper.
20-30 karbo er uten telling av grønnsaker, har nok økt litt ubevisst den siste tiden, hatt stillstand siden beg av april.
Men jeg er veldig fornøyd med vekttapet frem til det altså, klager ikke, men skulle såååå gjerne nærmet meg normalvekt. Vet jeg trives veldig godt på ca 25 i BMI. Tar meg selv i nakken og kjører på videre

Heier på oss alle

fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat