Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-11, 08:41   #1163
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Men det er så braaaaa at du ER her, Nnem. Det hadde vært mye verre om du bare hadde gitt blaffen og logget deg ut, - slik jeg gjorde for to og et halvt år siden. Hurraaaa for deg.

Og flinke Regret ! Spise, ja. Det må man, - men er du sikkert på at du skal innføre sånne 'må'-regimer ? Funker det ikke å spise når du er sulten ?

Nei, vi er så forskjellige, og hver og en av oss må finne VÅR vei. Det kan jo ta litt tid. Hurra for deg, også !

Og hurra for meg som har gått ned 1,2 kilo denne uka. Men jeg er nok kommet til et slikt nivå som gjør at jeg går opp en kilo én uke og så ned igjen den neste, og så opp, - og ned. . . .

Time will show.

Nå drar jeg på Nordnorgetur og er tilbake neste søndag !

Hold stø kurs ! Gerd, konduktøren, er borte. Kunne du overta for henne Nnem ? Og for meg, Regret ?

TAKK ! og

Og mange, mange sommer til resten av gjengen !

Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat