Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-11, 00:42   #8
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Søvnproblemer og null matlyst

Opprinnelig lagt inn av tinamejo, her.

Nei, men så på den nå. Nesten alt stemmer.. Skummelt. Skal snakke med den psykiatriske sjukepleieren min om dette.. Men jeg følte meg dårlig før jeg begynte med lavkarbo.. Men nå er jeg gått på lavkarbo ca en mnd, men brutt den i en uke eller noe sånn innimellom. Kanskje jeg blir bedre etterhvert?
TUSEN takk for linken bestemamma.. =)

Ja, jeg føler meg i alle fall hundre ganger bedre nå når jeg bruker dette kostholdet. Slipper de ekle skjelvingene og slappheten,,, herregud forskjellen er utrolig stor... Nå gjelder det bare å få orden på det med hva jeg skal spise om kvelden for å få orden på nattesøvnen, permanent.......

I kveld har jeg unnet meg både litt 70% sjololade og syltetøy...humøret er i alle fall veldig bra.... Så spørs det om jeg får sove, skal til tannlegen i morgen .Gleder meg til å få fikset på tennene, ingenting vondt i vente, heldigvis........

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat