Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-11, 23:40   #124
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 53
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Veietråd våren 2011

Opprinnelig lagt inn av Tante TI, her.

Som jeg kjenner meg igjen i det med kveldsspising! Jeg har hatt noen dager (kvelder) som jeg nesten har gått på veggen.

St.Hansaften overspiste jeg, og fredagskvelden stappet jeg i meg 1 kg melon og en haug spekeskinke.
Det ble 2 bokser cola lørdagskvelden sammen med fem tykke skiver gulost og kokt skinke, og 2 stk. is med dobbelt sjokoladetrekk i går pluss noen sitrondrops... I tillegg åt jeg dobbelt så mye Skaldeman-mat som jeg pleier

Jeg gikk med vilje ikke på vekta i dag. Jeg venter til neste mandag. Men jeg fikk bukt med det verste suget, og i dag har jeg spist vanlig.
Det ser ut til at jeg må prøve enda hardere å endre tankemønsteret mitt, slik at dette suget ikke ender i katastrofe hver gang.

Men ellers har vi det bra! Ha ha ha...

Uff, skjønner at det er vanskelig Ofte er vi fryktelig strenge mot oss selv, og når man først da har en sprekk så blir man voldsomt selvfordømmende. Men du er jo flink med kosten så og si HELE tiden ellers - gir du deg selv nok cred for dét? Veldig ofte legger vi kun merke til våre egne feilskjær og overser glatt alt vi gjør som er bra - vi skulle vært mye flinkere til å føle oss bra når vi gjør noe godt for oss selv også

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat