|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Hei og takk for hyggelig velkomst! 
Føler meg virkelig ny siden jeg klarte å miste hele innlegget mitt før jeg fikk postet det . Lærer meg det nok snart, sammen med å quote!
Foksy: Jeg ga fullstendig blanke i kiloene denne gangen ift røykeslutt, og kiloene kom på. Det håper jeg gir en større motivasjon etter at disse kiloene er av til at jeg ikke lager nikotinkluss igjen . Tenkte jeg. Ny vri .
Lurer på en ting, jeg har spist lavkarbo nå i seks dager. Har hjertebank og leggkramper. Ble litt bedre av inntak av bær og fløte en kveld. Altså å høyne litt karbs. Jeg har stålånden (som man skal ha), men er tungpustet og sliten. Har også betennelser i kroppen i tillegg til regnbuehunnebetennelse. Det kan være det som gir slitenheten.
Om det ikke er det, vil hjertebank gi seg etter to uker?
Og kan man forspise seg på dette....
Fikk mensen i dag... Har spist....
Frokost: 3 lakseskiver, tre egg og masse majones. Ruccolasalat og 4 oliven pluss olivenolje. Te med tre teskjer kokosolje.
Lunsj: Salat med sjampinjonger, oliven, masse ost, laks og avokado.
Middag: 3 stk kokospannekaker, 3 små vaniljefudge til kaffen, 1 stk laks med seterrømme, tre tykke ostesnacks....kaffe.... .
Har som sagt mensen , litt flaut å ramse opp hvor mye jeg har spist...
Må bremse litt i morgen, føler meg uggen i hele kroppen. Kanskje bare spise et par rugsprø eller havrekli til frokost for å "utligne"....?
Sikkert teite spørsmål. Vet også svarene , prøver vel bare å berolige meg selv mtp hjerte og fettet sånn innerst inne.
Dere inspirerer meg! Mange av dere har holdt på en stund. Gøy å lese .

|