Opprinnelig lagt inn av Pandora, her. Blir ikke lei Jillian jeg da!!Selv om hun er en slavedriver så syns jeg treningen er så superbra, og Jillian er så oppmuntrende og faktisk sympatisk (er kanskje litt pervo som syns det men...). Idag så jeg på smakebitene på "Yoga Meltdown" og "Shred it with weights" som er på 6wsp DVDen...spørs om jeg ikke etterhvert må investere i dem også; var sånn 30-minutter x 2 type det også; akkurat sånn jeg liker. ,,og dagens økt er i boks
Opprinnelig lagt inn av Pandora, her.
Blir ikke lei Jillian jeg da!!Selv om hun er en slavedriver så syns jeg treningen er så superbra, og Jillian er så oppmuntrende og faktisk sympatisk (er kanskje litt pervo som syns det men...). Idag så jeg på smakebitene på "Yoga Meltdown" og "Shred it with weights" som er på 6wsp DVDen...spørs om jeg ikke etterhvert må investere i dem også; var sånn 30-minutter x 2 type det også; akkurat sånn jeg liker. ,,og dagens økt er i boks
Enig med deg jeg Pandora. Synes også Jillian er veldig flink Skadet meg i ei skulder i går, så jeg må derfor ta det med ro med Jillian i en 2-3 dager . Men kommer sterkere tilbake ......... "dagens økt "