Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-11, 20:18   #13
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk? Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Hette, her.

....reknar med eg ikkje får klarsignal på operasjonen før eg har komt meg lengre ned, men vil eg kunne bli satt på venteliste, slik at eg har muligheit å jobbe meg nedover mens eg ventar, eller må eg inn til ny vurdering igjen når eg har komt meg ned, for så å måtte vente 26 veker til?

Jeg fikk bare et brev om at jeg hadde for høy BMI til å kunne bli vurdert til operasjon, men at jeg var hjertelig velkommen til å søke på nytt når BMIen var godt under 30 og vekten hadde vært stabil minst 6 måneder!

Om du ikke trenger å vent emer enn 26 uker fra du er godkjent for operasjon i det offentlige, er du nok også heldig!

Massemasse lykke til!