|
Sv: Bukplastikk? Hjelp!
Oy! 
Her var det masse gode svar!
Vel, reiste til legen, første gang eg var til fastlegen min faktisk...
Han var veldig grei, eg fortalte problemet, har ganske stort heng, navlen er ikkje lukket, men er vel på veg til å bli det.. 
Eg har hatt tilfeller av sopp, som eg og nevnte. (har ein fysisk krevande jobb, og det blir fort fuktigt i løpet av ein lang arbeidsdag...)
Så fortalte eg om brysta mine, eg har stor forsjell på dei, D-cup på den eine, den andre fyller ein DD-cup....
under brysta kan eg og få tendenser til sopp...
Har brukt alle kjerringråd eg har funnet, men lite hjelper...
Han undersøkte både mage og bryst, og skreiv ut ein henvisning uten fleire spørsmål.. Eg opplyste at eg har gått ned rundt 40kg, ligger no på 100, og er fortsatt på veg ned.. Han fekk også høgda mi..
Han sa han skulle sende henvisinga til Bergen, men eg veit ikkje kva slags klinikk... Skulle eg allereie i dag sagt til han hvilken klinikk eg ville hatt?
Eg har veldig elastisk hud, og lite strekkmerker.. dei eg har fekk eg i tenåra, og ingen nye under graviditeten, så dei eg har er blitt so bleike at dei knapt syns... 
Eg har variert mykje med kosten sida eg begynte å gå ned, fra ketolyse til ala lindberg, til fråtsing i dårlige periodar....
Men eg har heile veien gått nedover, har kun gått opp4-5kg den verste perioden min, der det var so masse som skjedde at eg ikkje klarte å følge kosten.
Når eg faktisk går på ketolyse går eg ned rundt 1kg i veka, og det har eg gjort kvar gang eg har vert på den.
I og med at det er ca26 veker ventetid, vil eg klare å gå ned det meste av dei gjenverande kiloa før ein evt. operasjon...
no har eg endelig fått orden på resten av livet mitt, og i forrige veka var det leikande lett å hive seg på Ketolysen igjen! 
Treninga har også tatt av, så det her blir morro!!
reknar med eg ikkje får klarsignal på operasjonen før eg har komt meg lengre ned, men vil eg kunne bli satt på venteliste, slik at eg har muligheit å jobbe meg nedover mens eg ventar, eller må eg inn til ny vurdering igjen når eg har komt meg ned, for så å måtte vente 26 veker til?

|