|
Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?
Opprinnelig lagt inn av runnmensunn, her.
Hei,
Jeg liker heller ikke å utbrodere om min nye livstil, orker ikke å høre hvor fantatisk jeg er. Men har gitt opp når det gjelder familien. Er så mange bursdagsselskaper i løpet av året at jeg måtte til slutt fortelle hva det gikk i. Reaksjonene har ikke latt vente på seg, men nå er jeg over det verste. Får alltid høre det i familieselskaper ennå, men jeg sier ikke så mye og da roer det seg ganske kjapt.
Har og en svigermor som er fantastisk til å lage godsaker. Hun elsker å sette fram all slags snadder. Har og fått med meg mannen på lavkarbo, så hun er rimelig fortvilet når vi kommer på besøk. Har rett og slett ingenting å tilby, alt hun har går jo i sukker...... Men jeg tror det tippet litt over når vi ikke engang ville ha frukt
Tenkte jeg skulle begynne å ta med kake, litt greit, syns det har vært ganske kjipt de siste gangene og bare drukket vann mens de andre ¨gasser¨ seg.....
Hei.
Ja, jeg må vel sikkert fortelle det etterhvert, men å få folk til å forstå at det er sunt å spise fett, tror jeg skal bli veldig vanskelig.. Så derfor gidder jeg ikke å begynne på det engang.. Ihvertfall ikke før jeg får bevist det med vektnedgang..
Er heldigvis ikke noen selskaper før til høsten, og da håper jeg at jeg har gått ned såppass at jeg kan fortelle det.. 
Sjønner at svigermor di er fortvila ja. hehe.. Ikke så enkelt å sjønne.. Du får gi henne noen oppskrifter på lavkarbo kaker.. Kanskje hun kan bake det istede.. 
Gratulerer med et nydelig tall på vekta.. Håper jeg også en dag får se det igjen... Eller jeg SKAL!!!!! hihi