Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-11, 10:00   #55
Lindemor
Seniormedlem

Lindemor sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Opprinnelig lagt inn av Haga, her.

Helt enig i at tankenes kraft er enorm...

Jeg har heller forespeilet meg noe tid ennå, tror kanskje ikke jeg skal det heller. Skal heller prøve å tenke litt som deg, at kroppen får bruke den tiden den trenger Jeg vil jo virkelig ned disse kg og om jeg tar tiden til hjelp vil jeg nok nå målet med tiden. Håper på en 5-6 kg til høsten iallefall ( noen mål må en jo ha)

Det som er så fint er jo at du kommer til å gå ned i vekt hvis du gjør de rette grepene. Fyller på med fett og kutter i karbohydratene. Det er jo ikke mer hokus pokus enn det. Hvis jeg kommer til å oppleve at jeg står stille over lenger tid, vil jeg begynne å se på hva som kan være årsaken. Jeg har tro på at kroppen selv vil finne den vekten jeg skal være på, men det bør jo helst være på normalvektområde. Før jeg kommer dit, vil jeg forsøke å finne frem til hva som kan være hindre.

Jeg velger å lese bøker og være "skolert" i forhold til hva dette kostholdet egentlig gjør med kroppen. Det er på mange måter en god kilde til motivasjon.

Jeg ønsker deg masse lykke til! 5-6 kilo er jo absolutt veldig innenfor rekkevidde... du kommer i mål! Stå på!

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat