|
Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?
Opprinnelig lagt inn av Haga, her.
Jeg må for min del fokusere på alt som jeg KAN spise og ikke hva jeg IKKE kan...
Har noen av dere forespeillet dere hvor lang tid dere tror dere vil bruke på å nå målet? 
Hei Haga! Jeg er helt sikker på at tankens kraft er enorm. Det vil bli mye lettere for deg om du velger å fokusere på det du kan spise enn det motsatte. I tillegg kan det kanskje være god motivasjon i det å virkelig ville ned i vekt?
Jeg har ikke tenk på hvor lang tid jeg skal bruke på å nå mine mål. Dette får kroppen min bestemme helt selv. Noe får jeg overlate til den også, tenker jeg... hehe. . Jeg velger å fokusere på å leve i denne kroppen på veien ned og glede meg over at kroppen jubler etter kostomleggingen (hvor kosten faktisk var Grete Roede-kost - med litt ekstra). Jeg er streng mot meg selv i forhold til inntak av karbohydrater, som jeg åpenbart ikke tåler, og nyter all den gode maten jeg kan spise. I tillegg synes jeg det er nærmest magisk at søtsuget er bortevekk!
Jeg vil bli på denne stien så langt jeg kan se fremover. Derfor har jeg ingen grunn til å skynde meg utover det kroppen er klar for.
|