Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-11, 09:15   #11
fett-nok
Medlem

fett-nok sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 53
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Riktige ting, men altfor mye... Sukk...

Hei!

Først og fremst, jeg vil anbefale deg en tur til legen hvis du allerede ikke har vært der. Hadde litt av de samme symtomene som deg og fikk da målt langtidssukkeret, det var på grensen til hva det burde være, altså for høyt til å være normalt, men såvidt under det de ville kalt diabetes. Der og da bestemte jeg meg at diabetes ikke var et alternativ, hadde tenkt å henge meg på Lindberg, men valgte i stedet LCHF, det gjorde susen.
Blodsukkeret er normalt og ikke minst jevnt, kiloene har forsvunnet(-22,5 kg, har 6,5 igjen) siden september.

Med tidligere spiseforstyrrelse, dvs perioder helt uten mat før perioder med overspising, som igjen førte til null mat igjen, gjorde til at jeg ikke må tenke slanking overhode. Derfor har jeg nektet å begrense grønnsaker som vokser over jorden. Grønnsaker er sundt, ferdig diskutert

Med noen få justeringer ser det ut som du er på god vei, bare kutt ut alle lettmat-greier(+margarin), der er fettet fjernet/minket, men mer karbo/sukker i stedet

fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat