Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-11, 07:26   #8561
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Glorfinia, her.

Ojoj, her kommer det smarte tanker på løpende bånd! Noen ganger tenker jeg ikke på å google. Litt urutinert av meg egentlig, jeg pleier å være flink til det. Men fint at noen andre overtar tenkinga innimellom.

Så egentlig litt kjekt ut med sånn manuell sak. Jeg har vært innom tanken å kjøpe en sånn Magic Bullet, den kan jo knuse is, men det er jo mye lettere å få tak i en sånn du linker til. Si gjerne ifra om du kjøper den og hva du så synes om den. Så bruker jeg hammern sålenge.

Jeg har en sånn isknuser og den fungerer utmerket. Det går faktisk rimelig raskt og male opp is til flere drinker. Jeg har ikke kjøpt min på CO men den ser akkurat lik ut, så jeg regner med at det er tilnærmet den samme. Kan altså anbefales.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose