|
Sv: Riktige ting, men altfor mye.... sukk..
Opprinnelig lagt inn av Restart, her.
Jeg har så riktige intensjoner, og så er det ikke under kontroll likevel...
Har klart å holde meg unna absolutt det meste av karbohydrater i dag, men likevel er det jo altfor mye mat...
Innser vel fortvilet at jeg ikke kommer til å gå ned hvis jeg fortsetter som dette!
Skal prøve å se om jeg husker alt....
2 Ryvita knekkebrød med 1 porsjonspakning (de runde boksene) makrell i tomat på hver og salatblader. 2 Omega3 piller.
Omelett med 2 egg, et par ss melk, salt og pepper (stekt i margarin. Leste nå etterpå at det burde vært smør) og spinatblader, bønnespirer og pinjekjerner ved siden av.
Mer salat (spinat, bønnespirer og pinjekjerner)
En pose rå brokkoli og blomkål buketter som snacks.
En pose frosne grønnsaker (blomkål og brokkoli) kokt med 4 skiver Synnøve Finden lett gulost. (Må spise opp det jeg har i kjøleskapet. Klarer ikke å kaste det).
Resten av salaten (m/pinjekjerner, spinat og bønnespirer igjen) og en halv kylling (u/skinn siden jeg ikke visste om de krydderene var feil)
2 hardkokte egg og 100 g kokt skinke.
Og ved siden av har jeg drukket 4 l vann og to kopper koffeinfri te.
Jeg er jo ikke god nok på rent fett, men det har jo blitt 4 egg, Omega3 piller, 2 bokser makrell i tomat,30 gr pinjekjerner (med 50,3g fett per 100 gr), 4 skiver ost, 100gr kokt skinke, en halv kylling, 2 Ryvita og en hel haug grønnsaker. Virkelig en hel haug spinat, brokkoli, blomkål og bønnespirer!
Og da har jeg vært så disiplinert som overhodet mulig for meg...
Skjønner ikke hvordan dere klarer å begrense det.
Hjelp...
Spiser du mer fett, trenger du mindre mengder mat
|