|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Dollsine sa:
Taaaaakkkk.... Snufs... dere er bare så gode Begynner å grine jeg nå
Kjenner dette igjen, tyr lett til tårene jeg også; av positiviteten, omsorgen og vennskapet vi har her inne. Det er så godt!
Denne tråden og medlemmene er bare suverene! Her er det bare å vise baksiden og tømme seg for alt og så får en mange gode ord tilbake.
Spesielt takk til deg kjære Prutti'n min; jeg vet du ikke har det enkelt selv, verken på den ene eller andre måten. Uansett hvordan du har det selv, har du alltid gode ord og råd til oss andre. Det er det som holder meg oppe. Og det er en sann lede å være her. Det er helt sikkert ikke bare lett. fra meg til deg . Det er kanskje en forbannelse med 82/92; hvem vet. Jeg tipper det er en dust som sitter en eller annen plass og ler av oss.
Vet du, det at jeg ikke har det like greit hele tiden tror jeg alle kan kjenne seg igjen i - men problemet er at jeg takler det så dårlig. Men det er en annen sak, annen tid annet sted. Håper det er greit at jeg deler med dere likevel.
Jeg skulle ikke ha klaget hvis jeg over tid har gått ned, men etter det første "vannfallet" i juli i fjor, har jeg bare gått ned to kilo. To små kilo siden august i fjor.Det er likevel 2 kg! Totalt fem kilo siden juli 2010. Det er litt mer enn enn en overgangsperiode. Er det rart en mister motet?
Orker ikke lyve, det er ikke rart du mister motet. Du har min hele og fulle medfølelse der. Jeg har for lenge siden sluttet å lese om de som raser ned i vekt; dem om det - jeg er meg. Men jeg ønsker meg bare så litt ned. Bare litt. Sakte men sikkert. Litt. Du har kanskje rett Prutti, jeg bør spise litt mer kh? Ja, jeg tror det er verdt å prøve. Akkurat nå føles det som et skikkelig nederlag - betyr det at jeg har lagt om og tatt til meg denne kostholdsfilosofien mon tro? Tøv. Ikke tvil. Jeg tror jeg skal se om jeg skal følge fordelingsnøkkelen din en stund; selv om jeg ikke helt vet hva jeg skal spise . Du nevner Fedonbrød; noen som vet hvem som selger dem? Rema 1000 selger dem, sikkert noen bakeri også.
Jeg har tenkt litt, skrevet noen stikkord og fundert litt om akkurat dette med motstand og motgang. Blir nok et innlegg på bloggen om det tidligere. Vet det er mange som strever med det. Får en del eposter med spørsmål, både i forumet og via bloggen. Det er en trøst, kanskje, at vi ikke er alene om å ha blåmandag(er).
Masse kjærlighet til alle.