Taaaaakkkk.... Snufs... dere er bare så gode Begynner å grine jeg nå Denne tråden og medlemmene er bare suverene! Her er det bare å vise baksiden og tømme seg for alt og så får en mange gode ord tilbake. Spesielt takk til deg kjære Prutti'n min; jeg vet du ikke har det enkelt selv, verken på den ene eller andre måten. Uansett hvordan du har det selv, har du alltid gode ord og råd til oss andre. Det er helt sikkert ikke bare lett. fra meg til deg . Det er kanskje en forbannelse med 82/92; hvem vet. Jeg skulle ikke ha klaget hvis jeg over tid har gått ned, men etter det første "vannfallet" i juli i fjor, har jeg bare gått ned to kilo. To små kilo siden august i fjor. Totalt fem kilo siden juli 2010. Det er litt mer enn enn en overgangsperiode. Er det rart en mister motet? Jeg har for lenge siden sluttet å lese om de som raser ned i vekt; dem om det - jeg er meg. Men jeg ønsker meg bare så litt ned. Bare litt. Sakte men sikkert. Litt. Du har kanskje rett Prutti, jeg bør spise litt mer kh? Akkurat nå føles det som et skikkelig nederlag - betyr det at jeg har lagt om og tatt til meg denne kostholdsfilosofien mon tro? Jeg tror jeg skal se om jeg skal følge fordelingsnøkkelen din en stund; selv om jeg ikke helt vet hva jeg skal spise. Du nevner Fedonbrød; noen som vet hvem som selger dem? Nysgjerrig nok: du er lur som ikke veier deg. Jeg gjør det en gang i blant lell; om ikke annet for å følge med. Til alle andre trådmedlemmer: Selv om jeg og andre depper nå, så gleder jeg/vi meg/oss over de som lykkes. Ikke la dere skremme fordi noen av oss har "blåmandag/uke". En annen gang er det andre som sliter, og da er vi back in business igjen.