|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Er ganske enkelt møkk dritt lei. Lei av å ikke gå ned i vekt. Lei av å se det &%€# 82 tallet i så mange måneder. Lei av å tenke nok fett, nok fett osv. Jeg som har holdt den fettprofilen de siste dagene har faktisk vært ute av ketose de to siste dagene. Har holdt meg på "den smale sti" med tanke på hva jeg spiser, takket nei til både det ene og det andre, ikke drukket vin, ingenting utenom mat med fett, fett, fett. Og vann. Drikker så mye vann at jeg synes jeg bare går på toalettet på jobben. Og så skjer det ingenting. Jeg kommer ikke til å gå tilbake til brød, potet, sukker osv - det orker jeg ikke. Men jeg vet ikke om jeg orker dette mer heller. Jeg som er "ferdig" med trøstespising som metode for å takle dårlige dager sitter og gomler en atkinsbar - som trøst. Takk til dere som er så støttende; jeg kjenner omtanken når jeg leser svarene til de andre som også har "blåmandag" i dag. Skulle gjerne støttet dere jeg og, men ikke i dag
Uff, det er så fælt å ha sånne dager! Som Pruttilutt sier, så kan det kanskje være lurt å ha en bitteliten pause fra ketolyse kuren? Introdusere bittelitt mere karber så kosten blir mer variert?
Ang å være i ketose, har du vært lenge nok i ketose vil mange ikke få utslag på stixen da ketonene i kroppen er brukt opp. Kan det ha skjedd hos deg?
Opprinnelig lagt inn av majo1, her.
Nå er første uka unna gjort! og eg er ca 3 kg lettere! Så deilig at det skjer noe, så fort! Har nådd ett av mine delmål, som er å komme ned på 110 på vekta. Neste delmål er 105!
Har bakt meg brød idag, og er klar for en ny uke forsetter det sånn kan eg ikke klage!
Ha en fin uke alle sammen 
For en fantastisk start, gratulerer!! 
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Sender deg en kjempestor trøste - Ja, vi er flere som sliter litt med motivasjonen her inne nå. Viktig at vi da er her, snakker om det, trøster og støtter hverandre. Kjære du -og alle andre som sliter: Vi greier dette, kjære venner, hva er egentlig alternativet???? Vi VIL lykkes og vi SKAL lykkes. "Hvetebrødsdagene" er kanskje over for mange av oss nå, hverdagen er kommet, det går litt truttere, vi blir litt leie, men som sagt- hva er alternativet?
Her tror jeg du er inne på noe vesentlig! De første ukene går mange mye ned i vekt, motivasjonen er på topp og alt er supert. Etterhvert vil det gå saktere, kanskje til og med stoppe opp en stund! Hold ut alle sammen"
Jeg synes vi er knallgo som starter på en slik kostomlegging rett før ferier og alskens fristelser 
Jeg er hjemme igjen fra fjellet, og det er deilig. Møkkavær, så da kan man liksågodt være hjemme...
Har ikke vært på vekta denne uka etter helgens utskeielser, men er fortsatt ikke i ketose. Jeg kommer vel antagligvis i ketose akkurat tidsnok til å bryte den igjen Skal nemlig i nok et utdrikningslag på lørdag. Hjelp!
|