Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-11, 19:32   #4
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Føler at jeg trenger skikkelig konstruktiv tilbakemelding her ... Er så usikker

Forstår jeg deg rett om du har holdt på i to uker? Da synes jeg i tilfelle at du skal gi det en god del uker til, fortsett å spise som du gjør nå, hold kosen til det minimale, spis for å bli passe mett, drikk nok vann etc.
Om du bare har holdt på i to uker så har ikke kroppen rukket å omstille seg helt ennå, og ingen kropper responderer helt likt, ikke minst har du noen metabolske sykdommer som nok sikkert kan sette noen bremser for deg ... Jeg vet hvordan det er!
Lavkarbo kan fungere hormonbalanserende. For mange vil det bety at kroppen kanskje har en del ubalanser den vil prioritere å fikse opp i først, før den forbrenner fett. Det er ikke så uvanlig.
Jeg synes du skal fortsette å spise som du gjør nå, eventuelle "partystoppere" kan du eliminere ved et tidspunkt der du faktisk vet om det er stoppere for nettopp deg. Du trenger ikke spise majones om du ikke vil, eller noe annet du ikke liker for øvrig! Faktisk er det bare en fordel, ettersom de fleste typer majones inneholder mye nasty soyaolje, så det er ikke nødvendigvis noe must, altså.
Med din vekt er 2000-2500 helt adekvat, næringsbehovet kan uansett bli større i starten, men ikke heng deg opp i kalorier, det viktigste i starten er at du spiser deg akkurat passe mett, når du er sulten!

Menyen din ser finfin ut! Det eneste jeg kan finne på å plukke på er gulrot. Når du vamebehandler gulrøtter øker karbohydratinnholdet betydelig. Om du ser bort fra alle sorter løk, så bør man, i hvert fall i starten av et ketogent kosthold holde seg unna grønnsaker som vokser under jorden, i største tilfelle rotgrønnsaker.

Lykke til videre!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat