Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-11, 18:53   #1499
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei alle sammen. Ser at det er flere som har samme type dag som meg - og jeg som trodde jeg var den eneste gitt.... Etter å ha lest innlegget mitt før posting, er det på sin plass med en advarsel. Trenger du ikke negativt fokus så ikke les dette.

Er ganske enkelt møkk dritt lei. Lei av å ikke gå ned i vekt. Lei av å se det &%€# 82 tallet i så mange måneder. Lei av å tenke nok fett, nok fett osv. Jeg som har holdt den fettprofilen de siste dagene har faktisk vært ute av ketose de to siste dagene. Har holdt meg på "den smale sti" med tanke på hva jeg spiser, takket nei til både det ene og det andre, ikke drukket vin, ingenting utenom mat med fett, fett, fett. Og vann. Drikker så mye vann at jeg synes jeg bare går på toalettet på jobben. Og så skjer det ingenting. Jeg kommer ikke til å gå tilbake til brød, potet, sukker osv - det orker jeg ikke. Men jeg vet ikke om jeg orker dette mer heller. Jeg som er "ferdig" med trøstespising som metode for å takle dårlige dager sitter og gomler en atkinsbar - som trøst. Takk til dere som er så støttende; jeg kjenner omtanken når jeg leser svarene til de andre som også har "blåmandag" i dag. Skulle gjerne støttet dere jeg og, men ikke i dag

Svar med sitat