Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-11, 14:40   #9
fett-nok
Medlem

fett-nok sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 53
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gjør folk virkelig dette? (Hundeanskaffelse)

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

Veldig enig i at det skulle vært Mye strengere krav til ting ja.
Også Tufso86, det kan da umulig ha gått bra?? o.O En boxer er jo mye arbeid og for førstegangseiere da... Har selv aldri hatt hund, og synes boxer er det nydeligste som er, men kunne Aldri tenkt meg å skaffe en boxer som førstehund, Hvertfall ikke uten Mye hjelp fra kyndige!

JODA, det kan gå veldig bra å ha Boxer som første hund, VELDIG bra, men enig i at man bør skaffe seg endel kunnskap om boxeren først
Sitter her med sofagrisen min som snorker som et uvær
Så lenge boxeren får bruke hodet sitt så er energien noe lavere, boxeren er den perfekte familehunden og ekstremt god barnevakt, de blir jo "aldri" mer enn 5 mnd i toppen, hehe!
Nå er jo boxeren også kjent for å være vel opptatt av andre ting enn lydighet. Min snuppelura kan ALLE lydighetstriksene, men det er jo en helt annen sak om hun gidder når det er andre mennesker og dyr tilstede, MYE kulere å leke med dem enn å gjøre som matmor/far/søster befaler.

Men damen i finn-annonsen burde vel ikke hatt hund overhode. Uansett rase så er de rimelig lekne i 9 mnd alder, de er jo bare valper ennå.........og puddel er i alle fall lekne. Bestekompisen til min Boxer er puddel, de to blir ikke voksne, i alle fall ikke når de er sammen

fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat