Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-11, 11:41   #1491
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

God morgen, ladies!

Bare en kjapp oppdatering herfra. Veiinga i går kunne jeg glatt ha vært foruten. Vært trist og slapp siden da. Det gav meg heller ikke motivasjon til å "ta meg sammen", og jeg som trodde mams skulle være den største hjelpen av alle... Den gang ei. Virker som om det er lettere å gjøre dét når hun selv er i trygge omgivelser.... Tipper jeg ikke blir lengre i Bodø enn ei kort uke. Jeg trenger jo støtte?

Det var forferdelig grusomt å se vekta høyere enn da jeg startet for fire-fem uker siden. Mandag var jeg 91,6, nå mandag 94,2.

Nå ut i solen og lese litt... Ha en fin dag

Vet du.. Jeg hadde akkurat samme drittdagen igår.. Veiinga gikk dritt, følte meg dritt alt var bare skikkelig kjipt.. Er litt bedre igjen idag, men kjenner jeg fortsatt er litt sur og lei... Men jeg synes ihvertfall det hjelper mye å være innom her og få det ut.. Få snakka litt om det med likesinnede liksom.. Håper det kan hjelpe deg også, like mye som du har hjulpet oss tidligere! Og når du kommer hjem og får tatt deg tid og finner motivasjonen til å gå ordentlig gjennom alt (akkurat som jeg burde gjøre selv...), så tror jeg nok du sitter inne med så mye kompetanse på det feltet her at du vet akkurat hvor justeringene trengs Du har tross alt allerede fått utrolige resultater, og det viser at du kan
Nå er lunsjen over her, og jeg må vekk fra pc'en og inni klasserommet og tilbake på kurs..
Kos deg masse i sola og bare nyt dagen

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat