|
Sv: Den store felles ED-tråden
Limer inn litt fra journalen min jeg, tilfelle ikke alle leser den.
Dette skrev jeg vel en tre-fire dager etter bryllupet tror jeg:
Litt vemodig Titti i dag... Er det over alt liksom, det var en eventyrlig dag som gikk så altfor altfor fort. Men alt gikk så fint og jeg svevde i flere dager etterpå. En helt vidunderlig følelse. Alt føltes så riktig og fint. Dagen startet så fint og jeg virkelig koset meg hos frisøren sammen med to av mine beste venninner. Brudebilen var en positiv overraskelse, gud så gøy. En rosa Caddilac. :hyper: Vielsen var nydelig og brudesvennene og brudepiken var så flinke. Duoen vi hadde leid for hele dagen spilte nydelig musikk. Presten var koselig og morsom. Vi svarte begge ja og det er en så god følelse å vite at nå er vi gift og at jeg kalle gutten min for mannen min. Vi cruiset rundt i den rosa caddien på vei til fotograferingen, jeg følte meg som en filmstjerne. Fotograferingen var kjempegøyal og bildene ser ut til å bli kjempefine.
Middagen, maten, drikke, taler...sukk, timene føyk av gårde og alt var så fint og koselig. Ungene oppførte seg helt eksemplarisk. Helt objektivt sett selvfølgelig. Brudevalsen gikk fint, og kaka var som en drøm. OG så sang mannen min for meg. Frank Sinatra sin Tina... mens det ble vist bilder av meg på storskjerm. Sukk...
Resten av kvelden var det åpen bar og dans og ungene holdt ut til langt på natt. Jeg ville aldri at kvelden skulle ende og da vi skulle legge oss nektet jeg å ta av meg kjolen min.
Det var en så utrolig fin dag og vi kommer til å leve på minnene, lenge lenge. Jeg er så utrolig lykkelig og glad for at vi valgte å gifte oss og at det ble det bryllupet jeg alltid har drømt om. 

|