|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.
Det synes jeg absolutt du kan gjøre Selv om det er litt sånn jeg har levd i det siste.. Vært litt lite grønt.. OG når jeg var på vekta idag morges( nesten natt! 05:00 er forbanna tidlig ) Så var det ikke noe trivelig i det hele tatt.... 78,6 er enda mer opp igjen det.. Jeg blei sur da ja... Og idag har det skjært heeelt ut.. Begynte med lapper og en fløtekaffe til frokost, spiste 2 osteskiver, 2 skinkeskiver og en tomat på flyet, salat med kylling og egg og litt egge/rekesalat til lunsj.. Sååå vøttø.. Var jeg ute å shoppa meg litt sommerklær til tyrkia.. Kjekt å ha et par kjoler og enkle klær å hive på seg til stranda og på kvelden=) Da fant jeg ut at jeg skulle spise... Det blei kyllingfajitas, spiste kun kjøtt og salat da, ikke ris og lefse.. Meeeen hvordan den sausen og marinaden var det vet jeg lite om... Toppa ALT med 2 øl ( det var 25 grader og jeg satt i solveggen, måtte bare) og en mango-margarita Smakte det godt?? JAAAA, men verdt det?? Hmmm... Dritt-dag asså... Har akkurat vært nede å spist kvelds i hotell-restauranten nå, den mest fantastiske kyllingsalaten jeg har smakt noensinne tror jeg faktisk Er dere i stavanger, stikk innom hotellrestauranten på Quality(?) Comfort Square Hotel og kjøp den asså, helt herlig..!=)
Så det var oppsummering herfra da.. Nå ligger jeg i senga med skikkelig skallebank fordi det er sånn jeg blir når jeg bare drikker et par øl.. Enten 1 eller 10 er typisk for at jeg skal holde formen fin Jaja, en drittdag det her.. En ting å gjøre da, opp på hesten igjen.. Blæææ.. Kunne ønske speilbildet mitt eller vekta bare kunne hjelpe meg litt med motivasjonen... Bare se litt forskjell liksom, det hadde vært fint.... Det kommer vel etterhvert... Håper alle andre har hatt en mye bedre dag enn meg?=)
Uff, kjære RikkemOr, det høres ikke ut som en god dag, nei. Sender deg en kjempestor trøste og masse Jeg håpe du uansett passet på å kose deg skikkelig med det du spiste og drakk -Og ja, så er det bare opp på hesten igjen ja!
Ja, vet at hvis jeg ikke spiser helt riktig, så vil det få konsekvenser, men skal i alle fall holde meg i ketose. Følte meg bae så lei at jeg var redd for en sprekk hvis jeg ikke slakket litt av. Forhåpentligvis går det over igjen hvis jeg tillater meg litt mer noen dager
Skal prøve den restauranten en dag, bor i Stavanger jeg
|