Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 21:19   #1481
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Jeg kjenner at jeg er matlei for tiden, slet med det i helga også. Har liksom ikke lyst på en del av de tingene jeg har spist mye av i det siste
Er kanskje litt streng med meg selv: Tenker at jeg må ha i meg så og så mye og variert m grønnsaker, spise fisk så og så ofte, velge de feteste kjøttvarene, unngå nøtter og bær for å holde kh så langt nede mot 10g som mulig, prøve å få fettprosenten opp i 80% osv. Så nå tror jeg jeg må ha noen dager hvor jeg bare tenker på å holde meg under 15g karber og ellers gjør litt hva jeg har lyst til. Dropper grønnsaker og fisk om jeg vil det, spiser grøt, lapper og t-kaker istedenfor ordentlig middag om jeg vil det, og tillater meg litt nøtter og bær om jeg vil det. Tror at hvis jeg presser meg til å spise ting jeg ikke har lyst på, så blir det bare værre, går forhåpentlig raskere over om jeg er litt mindre streng med meg selv
Si at dere støtter meg på det da, jenter, please

Det synes jeg absolutt du kan gjøre Selv om det er litt sånn jeg har levd i det siste.. Vært litt lite grønt.. OG når jeg var på vekta idag morges( nesten natt! 05:00 er forbanna tidlig ) Så var det ikke noe trivelig i det hele tatt.... 78,6 er enda mer opp igjen det.. Jeg blei sur da ja... Og idag har det skjært heeelt ut.. Begynte med lapper og en fløtekaffe til frokost, spiste 2 osteskiver, 2 skinkeskiver og en tomat på flyet, salat med kylling og egg og litt egge/rekesalat til lunsj.. Sååå vøttø.. Var jeg ute å shoppa meg litt sommerklær til tyrkia.. Kjekt å ha et par kjoler og enkle klær å hive på seg til stranda og på kvelden=) Da fant jeg ut at jeg skulle spise... Det blei kyllingfajitas, spiste kun kjøtt og salat da, ikke ris og lefse.. Meeeen hvordan den sausen og marinaden var det vet jeg lite om... Toppa ALT med 2 øl ( det var 25 grader og jeg satt i solveggen, måtte bare) og en mango-margarita Smakte det godt?? JAAAA, men verdt det?? Hmmm... Dritt-dag asså... Har akkurat vært nede å spist kvelds i hotell-restauranten nå, den mest fantastiske kyllingsalaten jeg har smakt noensinne tror jeg faktisk Er dere i stavanger, stikk innom hotellrestauranten på Quality(?) Comfort Square Hotel og kjøp den asså, helt herlig..!=)
Så det var oppsummering herfra da.. Nå ligger jeg i senga med skikkelig skallebank fordi det er sånn jeg blir når jeg bare drikker et par øl.. Enten 1 eller 10 er typisk for at jeg skal holde formen fin Jaja, en drittdag det her.. En ting å gjøre da, opp på hesten igjen.. Blæææ.. Kunne ønske speilbildet mitt eller vekta bare kunne hjelpe meg litt med motivasjonen... Bare se litt forskjell liksom, det hadde vært fint.... Det kommer vel etterhvert... Håper alle andre har hatt en mye bedre dag enn meg?=)

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat