Forbaskade hæstpeis av en far!!! Unga mine er på ferie for første gang sammen med faren.. Ikke nok med at det er første ferien, men det er første turen til syden! Faren har lovet gull og grønne skoger (i henhold til en privat farsbidragavtale); han skulle kjøpe både ditt og datt. DET har han ikke gjort.. Jeg reduserte jo farsbidraget nettopp fordi han som pappa og mann skulle gå på guttetur og kjøpe gutteting i butikken! Sååå døde oldemora på farsiden mens de var i syden.. Gjett hvem som har betalt returbilletten for unga fra oslo uten å høre det dugg om takk eller at han skulle betale tilbake?? Det var jo HAN som hadde ungene på ferie? Og etter anbefaling fra psykologen minstepoden går til så fikk unga 100 euro hver de skulle ha i reserve i fall faren ikke ville gi dem lommepenger.. Sydenturen var betalt av bestefaren så alt var all inclusive! Helt til bestefaren dro hjem lørdag sist helg. DA ble alle privilegier inndratt og ungene måtte bruke av sine euro jeg hadde lagt ved.. De skulle egentlig bruke disse pengene i irland da vi skal di på ferie rett etter at de kommer hjem. Kort oppsummert... Ungene har altså vært på ferie i syden sammen med hele slekta på farsiden. JEG har kjøpt sommerklær til dem. sommersko, solbriller, solkrem, betalt flytur til avreisested, samt gitt dem 100 euro hver som skult beholdning, retur hjem flureise hjem siden de måtte reise hjem tidligere enn antatt siden oldemor var død.. Nå bli jeg kynisk, har de ikke kjølerom de kan legge henne på for et par dager! De var hele 14 stk fra familien som reiste og det må da gå an å legge oldemor på kjøla til alle er kommet hjem på normalt vis? Unga mine på 13 og 16 år får nå hele 17 timer på flyreise, de siste 5 timer helt alene... Liker ikke det jeg... Er jeg for bisk?? Det var vel det som var spørsmålet..