27-06-11, 14:59
|
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
|
Sv: Likeverd? Respekt?
Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.
Men hva om flertallet her faktisk ikke oppfatter dette som hån og hets? Da blir jo det spørsmålet ditt vanskelig å besvare i og med at premisset for det faller bort.
Du kaller oss bøller. Jeg blir faktisk usikker på mitt eget moralske kompass når noen så hardnakket påståelig sier at jeg er slem. Heldigvis får jeg støtte for at jeg IKKE er det. Jeg prøvde å være ydmyk, det virket tydeligvis bare som bensin på bålet. Jeg synes du mangler selvinnsikt, Vidundra. Du beskylder andre for å bruke sarkasme og hersketeknikker, men den som jeg ser faktisk bruke det her er deg. Du gjør deg selv til et offer. Jeg har ikke villet si dette før, fordi jeg oppfatter at du er svært lukket for andres oppfatninger, og svært, svært hårsår. Men nå er det nok. Jeg står opp for meg selv. Jeg er ingen bølle. Jeg ser ikke at du har bidratt til å skape et bedre forum - tvert imot.
Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.
Da skal jeg ta meg bryet å svare deg skikkelig.
Nei, det er ikke et forum hvor dette er vanlig. Jeg oppfatter ikke forumet slik. Se deg om, les flere tråder, og du vil se at forumet er informativt med mange gode og nyttige råd.
Men forumet er stort, det er mange brukere, og noen kan være ganske krasse og direkte i sine kommentarer av og til.
Og når det dukker opp tråder som dette så ser det ut til at det er flere enn meg som synes det er ganske så unødvendig å diskutere. Hva ønsker du å oppnå nå da?
Jeg har ett råd til deg og andre som opplever at diskusjonen kan bli for oppheten og direkte i noen tråder - styr unna disse trådene. Det er det jeg selv gjør (dette er et unntak). Så kan man ta ansvar for at man selv oppfører seg ok.

Min kostholdsfilosofi: LCHF
|