|
Sv: Likeverd? Respekt?
Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.
Dette blir litt på sidelinjen, men, for meg er det en tankevekker at noen er så sårbare at de kan la seg plages av uttalelser/formuleringer på noe så uskyldig som et kostholdsforum. KOSTHOLDSFORUM.
Hensikten med forumet er først og fremst å dele kunnskap og erfaringer med hva vi putter/ikke putter i munnen og ting rundt vektnedgang/mangel på.
Denne diskusjonen er skapt på bakgrunn av et nytt medlems mening om et ord. ET ORD. Som blir brukt om karbohydrater. Absolutt ikke et personlig spørsmål, bare et ord. Resultatet blir at den tråden og den diskusjonen blir det som betegner forumet og brorparten av dens brukere. Er det rettferdig da?
Kanskje Vidundra med flere, skal sette seg ned å lese alle de tusenvis av trådene som finnes her, hvor forumbrukerne svarer imøtekommende på alle nybegynnerspørsmål, gir råd og støtte, - og virkelig gir av seg selv og egen tid, for å bidra.
Mtp alle de som har brukt uttallige timer her for å hjelpe og bidra, slik som Photo, finner jeg det urimelig og unødvendig, at du insinuerer at de som ikke er enig med deg, er av de "ufine".
Eller er det slik at det er den ene negative kommentaren som gjelder og nuller ut de 99 positive?
Dette innlegget syns jeg oppsummerte hele denne absurde affæren på en glimrende måte!
-
|