Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 14:24   #96
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Re: Likeverd? Respekt?

Opprinnelig lagt inn av Vidundra, her.

Her ble jeg veldig forvirret. Jeg er selv helt fersk på forumet, og mitt inntrykk har hele tiden vært at dette er et sted hvor positive, støttende, vennlige mennesker holder til - fram til jeg leste disse innleggene. Tok jeg feil? Var mitt gode førsteinntrykk kun det - et førsteinntrykk? Har jeg ikke likevel funnet et forum hvor man aksepterer og respekterer hverandres meninger? Får man ikke lov til å komme med ønsker som ikke har noen vonde intensjoner, uten å bli utsatt for slike unødvendige angrep?

Så synd at du får ødelagt førsteinntrykket ditt på grunn av en enkelt forumtråd.

Opprinnelig lagt inn av Vidundra, her.

Det er beklagelig om noen føler at jeg er nedlatende ved å gjøre dette. Jeg lurer på hva som er nedlatende ved å be folk om å avstå fra å skrive hånlige kommentarer. Er jeg nedlatende fordi jeg påpeker et forbedringspotensiale som andre ikke ser eller vil vedkjenne seg? Hadde det vært mindre nedlatende dersom det hadde kommet fra noen som var mer etablert og kjent inne på forumet? Kunne jeg uttrykt min bønn på en mindre nedlatende måte?

Det nedlatende her ligger mye i at du baserer denne oppfordringen på en enkelt tråd og kommer viftende med pekefingeren. Et innlegg som av mange for det første ble oppfattet som trolling, og derved trollet man litt tilbake. For det andre ga faktisk ikke TS inntrykk av å i det hele tatt ta seg nær av kommentarene, men slengte seg tvert imot med på den spøkefulle tonen. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du mener at dette måtte bli slått ned på, og hvordan denne ene tråden i seg selv skal være et uttrykk for en generell hånende og hetsende tone på et helt forum bestående av over 27000 medlemmer (Forøvrig ble det faktisk slått ned på en kommentar, og mod ba om at den ble slettet av vedkommende, hvilket den ble). I motsetning til hva du måtte tro så er det ikke anarki her inne.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat