|
Sv: Re: Sv: Likeverd? Respekt?
Opprinnelig lagt inn av Vidundra, her.
Er det da man fortjener private beskjeder hvor det står "Virker som om din hjernekapasitet er minimal nå"?
Jeg skal la være å slenge adjektivet "lavmåls" tilbake til vedkommende, men jeg kan si at jeg ikke lar meg imponere av folk som påberoper seg retten til å håne andres kommentarer, men ikke tåler at noen gjør det samme med ens egen, og dermed tyr til personangrep privat. Heldigvis har jeg ikke sett noen andre gjøre dette, og velger å tro at denne personen ikke er representativ for saklighetsnivået til forumet forøvrig.
Det jeg mente var at når man setter seg på din høye hest og snakker om likeverd, respekt, hån og mobbing, så virker det litt rart at man snur på flisa og håner andre, når det er det man kjemper mot. Dersom føler for å håne meg og mine innlegg så får du bare gjøre det dersom det hjelper deg jeg tåler det. I den forrige tråden oppfattet jeg innlegget til TS som trolling og jeg trollet tilbake , som brorparten av de som svarte gjorde det. Hvis du tar deg tid til å lese gjennom tråden vil du se at etter at TS svarte for første gang, har jeg ikke lagt inn noen innlegg for da forstod jeg at h*n var seriøs - og h*n tok det med godt humør Jeg har på ingen måte hetset/hånet deg eller dine innlegg men du fant likevel ut at jeg skulle være din store syndebukk og du skulle håne mine kommentarer og gå til angrep på meg, Fyrte av en rødprikk med kommentar gjorde du og da fikk du en tilbake for jeg ble irritert på at du ikke er konsekvent og skulle gjøre meg til syndebukk. At du så trekker frem noe privat i et innlegg er jo faktisk personangrep som du så sterkt forsvarer, så kanskje du bør feie for egen dør
Sist redigert av Lillemy71 : 27-06-11 kl 13:44.
|