Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 13:24   #86
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Likeverd? Respekt?

Opprinnelig lagt inn av Vidundra, her.

Kan du vennligst utdype hva du egentlig mener med denne kommentaren?

Ja, det var en direkte kommentar til dette utsagnet skrevet av deg:

Sitat:

Denne debatten har helt klart sklidd langt utenfor de rammene jeg satte da jeg startet den, og har tatt en uheldig vending. Å stenge den er likevel ikke løsningen; det blir litt som å feie støvet under teppet i stedet for å rengjøre skikkelig.

Og for å være enda tydeligere for å unngå misforståelser: det er en usakelig kommentar i det jeg annser som en komplett latterlig og totalt unødvendig tråd. Det du prøver å få fram her er unødvendig på dette forumet (etter min mening). Jeg har vært medlem her i mange år, og er svært fornøyd. Men det er slike tråder som dette som gjør at jeg ikke gidder å engasjere meg så mye mer. Hva er innholdet? Null og nada.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat