Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 12:44   #80
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Likeverd? Respekt?

Opprinnelig lagt inn av Vidundra, her.

Generelt er dette også mitt inntrykk. Det er nettopp derfor jeg ble så overrasket og reagerte såpass kraftig da "karber"tråden dukket opp, og jeg så det totale fraværet på støtte, råd og veiledning der. Det var kun latterliggjøring og erting. Hvor mye veiledning er det f.eks. i å skrive ordet "karber" med store bokstaver gjentatte ganger, og ingenting annet?

Denne debatten har helt klart sklidd langt utenfor de rammene jeg satte da jeg startet den, og har tatt en uheldig vending. Å stenge den er likevel ikke løsningen; det blir litt som å feie støvet under teppet i stedet for å rengjøre skikkelig.

Om den blir stengt eller ikke, har jeg uansett fått svar på spørsmålene jeg stilte i mitt opprinnelige innlegg (noen har kanskje lest det og husker hva de var?). Dessverre, kan man vel egentlig si.

Dette kan jeg gjerne signere under.

Å stenge tråden blir vel strengt tatt ikke så mye "å feie støve under teppet" som det blir å stanse noe undøvendig, idiotisk og destruktivt- denne diskusjonen er sånn ca. like konstruktiv som to dritingse mannfolk som slåss i en bar.

Dere som synes tonen er så ille, har dere noe særlig erfaring med diskusjonsforum overhodet? Kvinneguiden f.eks? Se denne tråden, der de før side fire har kalt hverandre "bitch", "gammel røy", og snakket om å banke ungen sine.

Ang. Photo har hun oppført seg beundringsverdig (slik hun alltid har gjort), jeg kunne aldri vært så diplomatisk. Og noen skylder henne en unnskyldning.

Jeg skal ikke si mer, i frykt for at jeg ikke greier å praktisere selvsensur mer- men avslutter med et veldig passende sitat: "If you can't take the heat, get out of the kitchen".

Sist redigert av Sugarpill : 27-06-11 kl 14:26.
Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat