Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 12:19   #78
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Re: Sv: Likeverd? Respekt?

Opprinnelig lagt inn av Vidundra, her.

Er det da man fortjener private beskjeder hvor det står "Virker som om din hjernekapasitet er minimal nå"?

Jeg skal la være å slenge adjektivet "lavmåls" tilbake til vedkommende, men jeg kan si at jeg ikke lar meg imponere av folk som påberoper seg retten til å håne andres kommentarer, men ikke tåler at noen gjør det samme med ens egen, og dermed tyr til personangrep privat. Heldigvis har jeg ikke sett noen andre gjøre dette, og velger å tro at denne personen ikke er representativ for saklighetsnivået til forumet forøvrig.

Som Photobscura allereie har nemnt tidlegare, du kan rapportere om du synest nokon går for langt. Så bruk dette, for vi har ikkje sjanse til å få med oss slike ting som blir sendt privat til folk.

Synest sjølv at tråden/trådane har eskalert aldeles "over alle støvleskaft", folk er ulike, folk kan vere usamde, og slik vil det vere på eit forum. Men ein kan halde ein god tone, og samtidig kanskje ikkje tolke ALT på verst tenkeleg måte.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat