|
Sv: Re: Sv: Likeverd? Respekt?
Opprinnelig lagt inn av Vidundra, her.
Generelt er dette også mitt inntrykk. Det er nettopp derfor jeg ble så overrasket og reagerte såpass kraftig da "karber"tråden dukket opp, og jeg så det totale fraværet på støtte, råd og veiledning der. Det var kun latterliggjøring og erting. Hvor mye veiledning er det f.eks. i å skrive ordet "karber" med store bokstaver gjentatte ganger, og ingenting annet?
Denne debatten har helt klart sklidd langt utenfor de rammene jeg satte da jeg startet den, og har tatt en uheldig vending. Å stenge den er likevel ikke løsningen; det blir litt som å feie støvet under teppet i stedet for å rengjøre skikkelig.
Om den blir stengt eller ikke, har jeg uansett fått svar på spørsmålene jeg stilte i mitt opprinnelige innlegg (noen har kanskje lest det og husker hva de var?). Dessverre, kan man vel egentlig si.
Dette kan jeg gjerne signere under.
Tror mye ligger i at man gikk ut fra at TS i "karbertråden" var et forumtroll, og derfor ikke noe flertallet tok seriøst. Enkelt og greit.
Fellesnevneren her inne er lavkarbo. Utover det finnes det like mange ulike personligheter som i resten av verden. Noen går man overens med, andre ikke. Som i resten av verden får man overse de man ikke kommer overens med. Enkelt og greit.
Om jeg vil velge å lese det du og ett par andre ytrer i verste mening, er jeg egentlig dritfornærmet. Jeg har vært her en stund og trives, da MÅ jo jeg være blant de ufølsomme, mangle empati og være litt hjerteløs, siden jeg, og flere med meg, ikke helt ser mobbinga og den ufine tonen?
Dette ER et meget hyggelig og hjelpsomt forum, med like mange ulike mennesketyper og personligheter som IRL.
Ser du ikke er helt fornøyd med retningen tråden her har tatt, det er bare nok et bevis på at man er ulike. Hvordan skal du kunne sette rammene for hvordan jeg oppfatter noe og hva jeg mener? Slik vil det være nesten uansett diskusjon, og takk fåglarna for det! 
LKiker mangfoldet og ulikhetene her jeg 
Sist redigert av Charlott : 27-06-11 kl 12:30.
|