Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 11:46   #71
Vidundra
Medlem

Vidundra sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Vidundra er ny på veien

Re: Sv: Likeverd? Respekt?

Opprinnelig lagt inn av mama67, her.

Tvert i mot, så opplever jeg at mange er ivrige med å gi støtte, råd, veiledning og hjelp, selv når det samme spørsmålet kommer for `nte gang. Det kaller jeg service, forståelse og tålmodighet!

Generelt er dette også mitt inntrykk. Det er nettopp derfor jeg ble så overrasket og reagerte såpass kraftig da "karber"tråden dukket opp, og jeg så det totale fraværet på støtte, råd og veiledning der. Det var kun latterliggjøring og erting. Hvor mye veiledning er det f.eks. i å skrive ordet "karber" med store bokstaver gjentatte ganger, og ingenting annet?

Denne debatten har helt klart sklidd langt utenfor de rammene jeg satte da jeg startet den, og har tatt en uheldig vending. Å stenge den er likevel ikke løsningen; det blir litt som å feie støvet under teppet i stedet for å rengjøre skikkelig.

Om den blir stengt eller ikke, har jeg uansett fått svar på spørsmålene jeg stilte i mitt opprinnelige innlegg (noen har kanskje lest det og husker hva de var?). Dessverre, kan man vel egentlig si.

Opprinnelig lagt inn av smgj

Det er ikke kun TS som har ansvaret for innhold og tone i en tråd - det gjelder alle som velger å poste i tråden. Om man mener at postingene i den tråden skal være representative for omgangsformen på forumet, så vil jeg si at jeg dessverre da ikke oppfatter dette til å være det hyggelige, og hjelpsomme forumet jeg først trodde det var.

Dette kan jeg gjerne signere under.

Vidundra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose? Kanskje? Svar med sitat