Tråd: Sjampotips?
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 10:15   #33
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Sjampotips?

Som noen andre i tråden liker jeg Kerastase, John Masters Organics og Pureology- to sistnevnte seriene er som nevnt organiske og ikke testet på dyr. Hvilken sjampo du velger kommer an på hårtypen din, at håret ditt veksler mellom tørt og fett høres ut som det ikke er i balanse.

Ang. K-pak-hårkuren fra Joico som også er nevnt, er den vanlige som anbefales oftes, reconstructor-kuren, en proteinkur som IKKE gir fukt. Dette er den som har vunnet priser år på år, dette er fuktighethskuren i samme serie. Hvis du ikke har farged, skadet hår, trenger du nok ikke protienkur, og jeg vil heller anbefale en fuktighetskur, som denne, eller en kur som gir både protein og fukt, denne. Ikke tilfør protein uten å tilføre fukt etterpå!

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat