Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 07:40   #1463
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen kjære venner. Veiedag i dag 300g ned, ikke så mye, men tar enhver nedgang med et stort smil, jeg

Angemi: Ville nok ikke prøvd noe så drastisk som fettfaste før du har stått stille veldig lenge. Det du imidlertid kan prøve aller først er å få til en bedre balanse 75-20-5, det er av de aller fleste regnet som den optimale balansen. Jeg tror en bør prøve det som er regnet som optimalt for kuren først over en periode, dersom en kjenner at det ikke fungerer kan en begynne å gjøre justeringer. -Men foreløpig ligger du langt unna det optimale. Både mer grønnsaker og mer fett i forhold til proteiner, vil jeg anbefale.
Ikke vær frustrert kjære deg, husk at det tar tid å omstille kroppen, og alle kropper er forskjellig, så det tar ulik tid for hver kropp. Stå på du
Og det med magen høres for meg ut som det kommer av utskeielsen du har hatt

Nysgjerrig nok: Ja, det er nok anbefalt å ta vitaminer/mineraler når man er i ketose ja, når man skal lever på så lite som 15g karber om dagen, kan man få for lite av enkelte vitaminer og mineraler. Jeg kjøper en multivitamian-mineral tilskudd på apotek. De selger spesial vitaminer på ketolyse.no, men personlig syns jeg det blir for dyrt i forhold til det de selger på apoteket, det blir en vurdering hver enkelt får gjøre. Sanasol troor jeg det er sukker i, så det ville jeg vært forsiktig med.

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat