Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 01:55   #64
Glorfinia
Medlem

Glorfinia sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 42
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: Likeverd? Respekt?

Opprinnelig lagt inn av bevaremegvel, her.

Selv om jeg synes det var en litt spesiell måte å begynne med innlegg på forumet så synes jeg ikke noen fortjener å bli latterliggjort på en slik måte.
Men det som vel skuffet meg mest var da jeg så at til og med en av moderatorene var med på latterliggjøringen

Opprinnelig lagt inn av bevaremegvel, her.

Jeg leser her at du blir sinna når du får kritikk. ok det er greit at du blir, jeg står likevel med det jeg skrev.

Aller først: at du står for det du har skrevet, gjør det ikke mer sant. Her er det Photobscura skrev i tråden det var snakk om:

Sitat:

Det hender jeg bruker ordet karber sånn i forbifarten, men om jeg skal forklare noe for nybegynnere skriver jeg karbohydratrer. Skjønner at det kan være forvirrende for folk som ikke har noen kjennskap til lingoen. Men stort sett skriver jeg karbohydrater, eller forkorter til kh. Sånn generelt ser jeg ikke det store problemet med å skriver karber, egentlig, som noen nevner heter jo tross alt forumet lavkarbo. Jeg er over snittet språknerd, og har ingen problemer med slang, brukt i riktig sammenheng. Det er ikke alltid det funker å være uformell.

Sitat:

Oi, der skrev jeg funker. Men jeg kan forsikre om at jeg var veldig uformell da jeg skrev det. Jeg har på meg t-skjorte og alt som er!

Hvordan kan du på noen som helst måte si at dette er latterliggjøring?!? Dette er på alle måter et konstruktivt svar til TS, akkurat det som ble etterlyst av hun som startet denne debatten i utgangspunktet. Personlig synes jeg du burde ta deg en ti-minutters i tenkeboksen, og vurdere å trekke tilbake det du sa. Om ikke annet enn for din egen del, for å kalle dette latterliggjøring, er flaut.