Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 01:16   #63
bevaremegvel
Medlem

bevaremegvel sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
bevaremegvel har en fantastisk aura rundt segbevaremegvel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Likeverd? Respekt?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Altså, unnskyld meg. Men ettersom jeg er den eneste moderatoren som har deltatt i denne omtalte tråden, så vil jeg vennligst at du forteller meg hvor og på hvilken måte jeg har latterliggjort noen. Jeg synes at denne diskusjonen begynner å gå litt over stokk og stein.
Ja! Det er ugreit å trakkasere og gå til personangrep, nei, det er ikke nødvendig å være flåsete og komme med litt teite morsomheter. Men hvor hårsåre skal vi egentlig være? Og hvems baromerter skal vi stille oss etter? Dette er første gang på mine fire år som moderator at jeg har fått så mye som et hint om at jobben jeg gjør, på helt frivillig basis, ikke er tilfredsstillende for enkelte, og da ønsker jeg så klart å vite hvorfor.
Men det rare er at ingen, ikke én person har innrapportert noe.

Jeg leser her at du blir sinna når du får kritikk. ok det er greit at du blir, jeg står likevel med det jeg skrev. jeg ble lei da jeg så at en moderator skrev i tråden og tillot at det ble vitset om trådstarters innlegg. og så vidt jeg husker, (finner ikke tråden da søkefunksjonen er dårlig), så vitset du om ordbruk i tråden som jeg antok var en fortsettelse av vitsingen av trådstarters innleggg som allerede hadde pågått lenge.

Jeg leser også at du får god støtte av flere medlemmer som "henger" meg ut fordi jeg kritiserer her om den aktuelle tråden. Blodig urettferdig er det visst.

Jeg har selv vært moderator på ett forum og jeg ville aldri tillatt det som blir tillatt her. Så får du heller ta til deg støtten du får her fra dem som liker ett forum der man kan slenge med leppa.

PS: jeg har faktisk meldt inn tråder, men dere har ikke gjort noe med det for det er jo i orden å slenge med leppa. Så ikke si at det ikke er innmeldt tråder for det er ikke sant!!!!!

Jeg ber herved om å bli slettet som medlem for jeg er helt oppgitt over måten dere vil ha forumet på, det støtter i alle fall ikke jeg!

bevaremegvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbokost Svar med sitat