|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Prot; 38% = 90g
Fett; 60% = 144g
Karb; 2% = 4,3g
98 kg v første veiing 6 juni..
98,7 20 juni-
i dag v jukseveiing 99 blank.. veiedag i morgen som er den som teller, SPENT!
Synest fremdeles jeg ligger høyt på prot og kansje litt lavt på fett, men de dagene jeg har lagt "perfek"t på 75/20/5 blir det så høyt på kcal.. og vekten er STUCK på de samme tallene hele tiden. Vil så gjerne se noen RESULTATER snart, trenger det for å holde motivasjonen..
Trenger litt hjelp her; begynner å lure på om jeg må gjøre noe drastisk, som å kutte alle meieriprodukter for å få en pang start, men hva skal jeg spise da? Viss jeg skal kutte på protein fordi det danner aminosyrer som hindrer meg å gå ned i vekt + meieri som er blitt min vei til fett.. hva har jeg igjen da?
Spist endel fiberhusk de siste dagene (grei måte og få opp fett og ned prot), men nå ser det ut som det får magen min til å klikke totalt. Sorry detaljene men det som kommer ut er missfarget og tyggislignende, noe som gjør meg litt bekymret -kan dette ha noe med utskeielsen på lørdag? Noen som har opplevd noe lignende? Bør jeg gå til lege? Føler meg ellers bra...
FUSTRERT. Føles som kroppen min bare har bestemt seg for at samme hva jeg finner på, så skal den klomholde på alt den har! Ikke slippe et eneste gram!.. Hva er denne fett-fasten dere snakker om, kan det være en løsning?
Måtte bare skrive litt, godt å få ut litt fustrasjon og irritasjon. Vet at siden jeg sikkert stresser med dette gjør jeg bare vondt verre, men hva skal en gjøre. Jeg vil men får ikke til og det er fusterende det.