Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-11, 17:36   #51
bevaremegvel
Medlem

bevaremegvel sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
bevaremegvel har en fantastisk aura rundt segbevaremegvel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Likeverd? Respekt?

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Å komme med utsagn som at "karber" ikke er et ord, å nesten si rett ut at det ikke sømmer seg å bruke slike forkortelser er jo som å slippe en brannbombe!

Slik jeg ser det sier jo personen at "alle dere som er her er veldig dumme som bruker slike "ord", og hvis jeg skal nedlate meg til å menge meg med dere så får dere oppføre dere skikkelig og snakke slik at JEG forstår dere!"

man kan da ikke bare komme her og komme her og belære andre om sitt eget syn når man er helt ny i et allerede veletablert "samfunn"???

Jeg slutter visst aldri å undre meg over hvordan en kan sitte og tolke det andre har skrevet og gjøre det til en sannhet for seg selv.
hvorfor ikke heller spørre hva personene mener i stedet for å beskylde ham eller hun for slik som det ovenfor.
Jeg tolket ikke det innlegget om karber på denne måten i det hele tatt, absolutt ikke i nærheten engang.

vi er alle forskjellige og ordlegger oss forskjellig, og det vet jo de som har vært på forumer en stund, så hvorfor ikke heller spørre hva en person mener før en bestemmer seg for hva personen mener og dømme ham eller henne nedenom og hjem.

jeg lot det innlegget om karber stå ubesvart da jeg ble usikker på om dette var tull, eller om det var alvorlig ment. Jeg ville ikke tråkke på noen tær og i alle fall ikke såre noen nye slik at de følte at forumet var et forum der en risikerer pepper om en skriver noe "feil".

Hvorfor må en absolutt svare om en ikke har noe nyttig eller hyggelig å si?
Det er jo derfor slike diskusjoner som dette kommer opp gang på gang.

Som sagt før så har jeg vært på mange forum som har vært mye "hyggeligere" i tonene enn dette, og undrer meg over at moderatorene skriver at de slår ned på all personhets etc. Jeg oppfatter ikke at de gjør det, tvert i mot så synes jeg de tillater alt for mye.
Men det er nå min mening da

bevaremegvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbokost Svar med sitat