Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-11, 17:06   #49
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Likeverd? Respekt?

Opprinnelig lagt inn av Vhanja, her.

Jeg blir også overrasket over at oppfordring til likeverd og respekt blir tolket som "kosemose", "alltid være enig", "lage ti høns av en fjær" og lignende.

Jeg tror ikke disse hentydningene handler om denne direkte oppfordringen til likeverd og respekt. Alle er vel enige om at man bør vise respekt og likeverd i rimelig grad. Om man ikke er det så vel, opp til den enkelte, men det er jo fryktelig dumt da. ¨

Omtaler om kosmemose, etc. har slik JEG tolker det, vært til omtale om at vi kan ikke alltid være enige og vi bør ikke tolke alt i verste forstand mulig, ei heller hause opp noe som faktisk var ingenting ment fra den andres side.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat