Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-11, 14:30   #1451
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Forresten; jeg tror jeg har glemt å fortelle om den store rømmegrøtfesten jeg var på forleden dag. Det ordnet seg veldig enkelt ved at alle stilte seg i køen for å få grøt - og jeg gikk til bordet med spekemat, salat og seterrømme. Forsynte meg godt av spekematen og rømmen, og litt mindre av salaten (var mye maiskorn i den). Da jeg var mett, ba jeg om en liiiiten porsjon med grøt; helte over smeltet smør og droppet kanelet da det var blandet med sukker. Ble stappemett!

Jeg skal i familieselskap i ettermiddag, og jeg blir ikke fristet av kakene eller noe sånt - det gjør meg rett og slett ikke noe å verken se kakene, eller se andre spise. Det som gjør det mindre trivelig å være i slike selskap er spørsmålene fra de andre om hvorfor jeg ikke forsyner meg. Ja, jeg vet jeg kan si at osv..men det er faktisk lettere å si - og få aksept for - ett nei takk hvis en tydelig har gått ned i vekt. Som dere vet har jeg gått ned 5 kg på 1 år. Har spist omelett i dag og, med bacon, ost og masse smeltet smør. Har til nå nesten spist 3 ganger så mye fett som kh og protein. Nå skal jeg på med litt "spakkel og maling", slik at jeg er presentabel til møte med familiel

Svar med sitat