Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-11, 12:16   #329
GretheH
Medlem

GretheH sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 49
GretheH er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Har vært igjennom nesten det samme som huldra 99.

Dro til Oslo på torsdag og kom hjem på lørdag, spiste "normal" mat mens jeg var der og hadde jammen en konsert på planen også. Av snop spiste jeg ikke stort...men det ble en del kaffe latte og slikt. hihi

Gikk på de dagene opp 1,3 kilo og er hoven i kroppen. Så hvordan det blir på veiinga på tirsdag gjenstår å se.

Men jeg vil ikke anbefale en slik pause nei.... Jeg ble rett og slett dårlig av pizza og brød! Spiste to biter pizza en kveld og fikk nesten ikke sove pga halsbrann og kvalme. Det eneste jeg tålte av litt mer karbo-holdig mat var melkevarer som melk i kaffen (kaffe latte) og yoghurt müsli, og salat og grønnsaker. Men nå vet jeg det da.

Det merkelige var at på lørdagskvelden etter å ha reist i 8 timer så hadde jeg svakt utslag på ketolysestixen! Spiste rekesmørbrød på flyplassen men la igjen det meste av brødet. Tok en kaffe latte også, men etter det holdt jeg meg til vann og ost. Nå i morges hadde jeg også svakt utslag, så jeg håper jeg kommer lett inn i det igjen.
Gleder meg til å komme på den "rette siden" igjen.