Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-11, 11:37   #1445
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av KarboMamma, her.

For min del går vekten ned, og magen begynner å bli ganske så rynkete Huden blir liksom liggende i skrukker der hvor fettet tidligere har strammet... Ikke veldig sjarmerende, men det regulerer seg vel etterhvert?

Hei vennen! Kan være et tegn på at du går for raskt ned, og at huden ikke har evne til å følge med takten. Ev. kan det være at huden har allerede mistet sin elastisitet (svangerskap osv), og at dette er et faktum. Har du rockering med vekter? I så fall; den bør du bruke flittig. Den retter ut og reduserer cellulitter, masserer vevet og gjør at huden ser bedre ut. Den er også med på å skrenke inn noen cm.

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Hei jenter!!
I går kveld kom vi hjem igjen etter to flotte uker i Spania! Har virkelig vært en avslappende og herlig ferie. Utrolig deilig følelse. Men nå er jeg hjemme igjen, og opp på vekten i morges.

Opp 1,9 kg ble det.... Veldig blandende følelser. Føler at jeg aaaaldri kommer til å se neste titall under igjen altså! *grr*

Kjære Elanessë. Det er ikke fett du har "lagt på deg". Det er vann. Tro meg. Jeg var 7 dager i desember, og gikk opp 7 kg. 1 kg vann per dag. Det var borte på 2-3 dager. Mentalt bør du egentlig bare glemme det tallet, kose deg med de hyggelige minnene og fortsette i samme bane som du gjorde før du dro. Ordner seg dette

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat