|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Godmoegen kjære venner. Ser ut til å bli en nydelig søndag her, håper dere alle får en flott dag
RikkemOr: Så bra at kaka ble velykket. Jeg liker veldig godt den toppingen med kremost og melis som er på min "orginale" gulrotkake, så kaka er sikkert perfekt for meg Men går helt sikker fint med valig melistopping eller smørkrem topping også.
Jeg er forressten litt som deg for tiden: Våkner kl.8 og får ikke sove lenger. Vet ikke helt om det er for at jeg er uthvilt eller bare at jeg må så forferdelig tisse.... hehehe
Ja, det var jo ikke mer enn sagt da så sov jeg jo til halv 11 idag! Kjempesmart det, siden jeg skal opp kl.05 imorgen å fly til stavanger på kurs.. Ja, da er jo sikkert kaka med den glasuren perfekt for deg!=) Da er det bare å sette i gang å bake 
Opprinnelig lagt inn av KarboMamma, her.
God morgen!! Bare kort innpå for å si at jeg lever *ler* Har ferie, så pc`n har måttet vike for andre aktiviteter. Har skjedd MYE her siden sist, og har ikke hatt ork til å lese igjennom sidene, men noe har jeg fått med meg. Hurra for de som har nedgang, så godt det må være! Og til dere som står stille/går opp, ikke gi opp!!
For min del går vekten ned, og magen begynner å bli ganske så rynkete.. Huden blir liksom liggende i skrukker der hvor fettet tidligere har strammet... Ikke veldig sjarmerende, men det regulerer seg vel etterhvert?
Koselig at du er innom! Trodde du hadde blitt borte for oss jeg Nyyyt ferien, og at det minsker på kroppen 
Dollsine: Her er oppskriften til gulrotkaka Jeg gjorde som Foksy har skrevet litt nede i tråden der og bytta ut noe sukrinmelis med flytende natreen og jeg merka hvertfall ingenting til noen kald smak fra sukrinmelisen..
Nå tror jeg at jeg må ut i sola å kose meg litt jeg.. Det er et litt tynt skylag, men ser ut som sola skinner greit igjennom 

|