Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-11, 11:07   #1441
Elanessë
Seniormedlem

Elanessë sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei jenter!!
I går kveld kom vi hjem igjen etter to flotte uker i Spania! Har virkelig vært en avslappende og herlig ferie. Utrolig deilig følelse. Men nå er jeg hjemme igjen, og opp på vekten i morges.

Opp 1,9 kg ble det.... Veldig blandende følelser. Føler at jeg aaaaldri kommer til å se neste titall under igjen altså! *grr* Og jeg hadde jo ønsket så veldig stillstand i ferien da, men det er vel å tro på nissen. Jeg har ALDRI hatt en ferie uten å gå opp mange kilo. Så sånnsett har jeg jo slått en rekord nå. Aldri gått opp så lite faktisk... enda jeg aldri har vært på en sånn utenlandsferie i så mye som 2 uker. Så når jeg tenker at jeg "lett" har gått opp 5 kg på en uke, så bør jeg være fornøyd med underkant av 2 kg opp på en 2-ukerstur.
Har prøvd så godt jeg kunne å spise lavkarbo. Den første uken gikk det veldig bra faktisk. Spiste mye grønnsaker, spekemat, egg og aioli. Men den siste uken skled det litt ut ja... jeg ble litt kvalm og lei av maten der og lengtet hjem til de vante råvarene osv. Med stor innflytelse på hva de andre spiste (vi lagde jo mat selv hjemme) så ble det litt for mye karber. Derav resultatet.

Nå er jeg hjemme og rimelig klar for "avrusning". Mentalt er jeg iallefall klar, men det tar jo litt tid å komme inn i rytmen igjen. Var en rask tur på butikken i går kveld da vi landet for å kjøpe inn litt til kjøleskapet. I dag er det søndag, og i morgen er jeg tilbake på jobb igjen *sukk*
I tillegg har sambo satt seg på atter et fly igjen (til Polen med jobb) og blir borte i ei uke. Men mamma og søsteren min fra Nord-Norge har kjørt i hele natt og nettopp ankommet. Så føler liksom ikke helt den vante hverdagen på den måten. Med gjester i hus osv. Men er iallefall bedre enn å være hos andre. Så med litt mer innkjøp o.l så skal jeg nok klare å få lagd meg, og spist den maten jeg ønsker.

Nå skal jeg oppdatere meg litt bakover her og lese om dere andre